Gotta be somebody

Och så har den här dagen gått, den med, och i ett har den gått också! Imorgon blir det tävling,
så större delen av dagen har bestått av förberedelser på olika sätt. Imorse var jag ute och sprang
en sväng med Floyd i alla fall - klarade hela varvet! Hur bra!? Haha..
Nae skämt å sido men det kändes rätt nice med tanke på att jag först nu i vår tagit tag i det där igen,
har ju inte kunnat p.g.a ledbandet i foten men sakta men säkert börjar det gå framåt, det gillas!

Därefter tog jag direkt en promenad.. eller ja, joggade också.. till jobbet för att fixa en vattendunk,
hämta cykeln osv. Lämnade Floyd där med pappa en stund medan jag passade på att smita över
till Coop när jag ändå var på språng för att fixa matsäck till imorrn, sen bar det av hemåt för frukost.
Sen.. segade jag ner mig i soffan ett tag innan det senare blev dags för stall
och allmänt fix där. Så.. nu är alla påsar packade, saker framplockade, utrustningen smörjd och,
såklart, hästen nydushad och ren. Bara för mig att packa ihop det sista här hemma, gå sista med Floyd
och sen gå och lägga mig. Imorgon blir det inte direkt någon sovmorgon.. om man säger så!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: