Never alone always alone

Sådär då, då har man fått i sig lite lunch också. Hursom så kom man hem från stallet för ca 1 sen
och vad kan man säga mer än att förmiddagen varit mer eller mindre perfekt! Älskar mina måndagar,
dem är det enda bra på mitt schema i nuläget så ja.. jag håller dem till godo! Haha.

I alla fall, att stå och borsta länge utan tidspress är underbart och något jag saknar i vardagen i övrigt
så då får man dra ut på det lite extra när man väl är ledig och faktiskt har tiden. Så det har vi gjort idag,
myst till max och bara varit. När sadeln väl var på sen blev det lite av en långritt
varvad med både mycket skritt på lång tygel, trav och taktande i väntan på att få lov att galoppera..
och ja.. är alltid lika underbart att känna ögonen tåras av fartvinden, liksom att känna kraften under sig
samt vända sig om att se en euforisk hund som bara älskar livet. Sånt smittar liksom av sig
och man kan inte göra annat än att le för sig själv, underbar känsla! Haha ja-a.. livet små ting är det va.
Aja, nu väntas det bara på att M ska komma hem från jobbet för då blir det till att gymma och lite så!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: