It's not over

Fullt upp men har ändå varit en helt okej dag, trots jobb. Började dagen med en promenad dit
då cykeln stod kvar i stallet sen i torsdagskväll då Mike överraskade med att komma upp bara sådär
vilket inte var helt fel. Hursom, jobb.. som vanligt på lördagarna då: börja med lagret.
Faktiskt första gången jag fixat allt från scratch helt själv då Niclas börjar tidigare än mig vardagar
och då hämtar hem e-följesedlar osv, så kändes bra att lyckas med allt och faktiskt göra rätt.. haha.

För en gångs skull rullade timmarna på bra och det kändes kul att jobba för första gången på länge
för ja, det har känts rätt motigt sen nya schemat drog igång. Såå, nu hoppas vi på en vändning igen!
När jag väl slutat sen blev det ytterligare en promenad men nu upp mot stallet istället,
då jag inte slutar förrän 15 och det tar ett tag att gå med herr Floyd hinner man ju inte göra så mycket
innan stallet stänger men blev i alla fall till att packa Vulfas 14 påsar
samt smörja upp tränset jag tänkt använda imorgon och sätta på det nya bettet. Hoppas nu bara på
att det faktiskt funkar för annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Ja ja, nu testar vi på ett pelham
som hoppbett i alla fall då jag inte tycker hon går riktigt ärligt på pessoat och blir aningen för stark
på det tredelade. Målet är, såklart, att rida på ett så milt bett som möjligt så småningom
men i nuläget funkar det inte riktigt. I alla fall, hoppträning för Cissi innan jobbet imorgon och ja,
liiite nervös är jag faktiskt då jag inte hoppat sen tävlingen i Mars? Spännande.. mm, får se hur det går!
Och hej långt och inte alltför intressant inlägg haha, men så fick det bli. Nu: kvällspromenad med voffs.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: