Back on track

Ja, typ lite så.. var tillbaka och jobbade igår och framtill lunch gick allt som det var tänkt och så,
men efter att ha läst några ord på en blogg på lunchen, fått en känsla av vad det var som var tillbaka
och efter ett sms fått det bekräftat, förstördes mina planer lite. Så något stall blev det inte,
då jag helt enkelt inte tar några risker med Floyd upp dit nu. Vilket, såklart, komplicerar en hel del.

Då han alltid är med mig har jag liksom aldrig behövt tänka på hur länge jag kan lämna honom, osv..
men nu då han inte kan följa med (okej, självklart kan och får han det men jag tar inte den risken)
så måste jag planera helt plötsligt. Hursom, har han fått en långpromenad nu på morgonen i alla fall
och sen kommer mamma förbi här om 2-3 h och går ut med honom, vilket gör att jag nu
kan åka upp till stallet, pyssla med Vulfa och rida nästan helt utan tidspress.. skönt! Imorgon..
får dock vi se hur det löser sig. M får väl ha honom.. problemet är väl bara det att han, precis som nu,
kommer ligga och sova till senare i em/ikväll mer eller mindre då han kom hem för inte så längesen.
Vilket jag inte är så fötjust i, men that's life. Aja, det får lösa sig.. just nu tänker jag mer på hur konstigt
det faktiskt kommer kännas att cykla upp själv till stallet, vara där utan att behöva hålla koll på herrn,
samma sak när jag ska rida sen.. kommer kännas konstigt att bara behöva ha koll på hästen,
att inte behöva se sig över axeln och ropa in honom. Kan ju säga att det var riktigt länge sen sisst.. år.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: