Dreaming out loud

Tänkte att jag skulle ta och slänga in några av bilderna från idag, var ju faktiskt ett bra tag sen
det uppdaterades med nya bilder här så jag tyckte att det var dags när jag bad mamma följa med
och fota imorse. Dock gick inte saker och ting så smidigt idag..

För att dra en lång historia kort var sadelkammaren låst och Carro som jobbade hade ingen nyckel,
ja.. då var jag måttlig road, framförallt eftersom jag planerat ett dressyrpass och redan dagen innan
lagt på ett schabrak+ min padd på en av dressyrsadlarna samt även hängt fram tränset..
Därefter försvann min lust att rida kan jag säga. Är det något jag har rätt svårt för så är det såntdär,
när allt bara blir fel och man måste planera om, lägg till lite tidspress på det..
Men, efter att ha provat ut Cissis sadel på damen bar det av upp mot fältet tillslut, irriterad dock,
men väl uppe släppte det och dagen vände till det bättre där och då. Ja.. no words needed. Kärlek ♥


Postat av: Hillevi :)

Åh vilka fina och mysiga bilder ni fick till! Superfint ljus och superfina motiv :D

Svar: Tack så mycket :) ja, var verkligen perfekt fotoväder för en gångs skull såhär års!
Caroline Djerf

2012-11-19 @ 20:49:07
URL: http://nittiofyranollattafjorton.blogg.se
Postat av: Anonym

Bilderna blev ju riktigt bra,vad rolig floyd sr ut med huvudet i backen.Kram på er!!

2012-11-21 @ 09:35:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: