For what it's worth

Glömt bloggen lite ja.. men nu kom jag hem från stallet för inte så länge sen i alla fall. Eller ja..
jag kom hem därifrån för lite drygt 2h sen men har varit ute på en långpromenad med Floyd därefter.
Har bara efter dem här få dagarna kommit fram till att jag är bortskämd med att ha med honom,
då han alltid är med.. mer eller mindre.. är ju hans "promenader" oftast transportsträckorna både till
och från jobb, stall osv. Nu när han inte fått vara med har det varit lite omständigt.. om man säger så,
men det har löst sig i alla fall! Något sur har han dock varit på mig när jag åkt utan honom,
dock har han varit desto gladare när jag kommit hem och velat ligga väldigt nära, vilket är ovanligt.
Faktiskt. Många kan nog tro att han är lite av en knähund men det kan jag säga är det sista han är..
han vill väldigt gärna vistas i samma rum, men det är väldigt sällan han kommer och lägger sig på en.
Visst, han kan ligga nära i 10 min men sen går han och lägger sig någon annanstans,
senaste dagarna har han dock legat tätt intill och det är ju inte direkt något jag klagar på. Plutten ♥

Hursom, kan ni få några bilder från senaste dagarna i alla fall som förövrigt bestått av mycket stall
då jag haft V nu både lör, sön, mån. Och ja p.g.a ringormen i stallet har det ju blivit lite extra tid där
då det är en hel del som ska fixas. Men mest av allt har jag bara spenderat tid med Vulfa,
bortstat och myst massor samt både busat i skogen, joggat på fälten.. och som idag, myst barbacka.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: