Pieces of light

Gjort tre försök att börja det här inlägget nu och det går bara inte.. så nu börjar vi som såhär
och ser om vi kommer någon vart med det eller om det helt enkelt inte blir något inlägg idag, heller.
För nej, jag har inte direkt haft några ambitioner att blogga dem senaste dagarna..
och det beror helt enkelt på att jag inte direkt haft något att komma med. Senaste dagarna har
liksom bara varit ganska jobbiga.. men jag har ingen annan att skylla än mig själv. Jag har gjort fel,
och får nu stå för konsekvenserna. Punkt. Hursom, har man jobbat precis som vanligt
men inte mer än så. Stallet var man uppe i en kortis igår för att i alla fall hälsa på den fina fuxen
som jag förövrigt i alla fall ska lägga tid på i helgen, vilket absolut behövs efter veckan som varit.
Men fredagskvällen har i alla fall avslutats bra med bio i sällskap av syster; Breaking dawn, såklart,
vilken förövrigt var över förväntan! Nu.. tillbaka till verkligheten, brev ska svaras på och lite sådär,
vilket inte är mer än rätt efter att ha sårat den personen som, trots allt, betytt mest de senaste åren.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: