Your call

Känns bra att vara hemma vid den här tiden, och ha varit en stund, efter en ganska så seg
men samtidigt jäktig arbetsdag, men då inte mötet började förrän strax efter 18 och jag slutar 17.30
tog jag tillfället i akt och tog med mig Floyd ut på en joggingrunda däremellan,
planerad såklart.. och jäklar vad skönt det var! Precis vad jag behövde där och då, så att säga.
Nu gäller det bara att hålla i motivationen och fortsätta jobba upp konditionen igen - vilket är ett måste!
 
Hursom så.. har väl dagen ändå varit helt okej, nu hoppas vi bara på att resten av veckan flyter på,
imorgon är enda dagen jag inte planerat något efter jobbet så då får vi se vad vi hittar på. Blir nog bra.


Kan ju bjuda på lite failbilder från i måndags med, bara för att det kan vara lite kul och så.. haha.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: