But after darkness comes the light

Måste säga att det var mycket smart av mig att gå en sen, lång (visserligen mysig) sista runda
med herr Floyd.. verkligen. För jag är ju inte ett dugg pigg nu bara för det.. suck, vad trött jag blir
på mig själv ibland! Haha ja ja, vi njöt nog båda två av promenaden i sig i alla fall.
Annars.. har det inte hänt så mycket mer idag än att man helt enkelt har jobbat som vanligt,
har inte hänt något mer spännande än att jag satt på miljöcertifieringsutbildning i eftermiddags
och dessutom fick göra både delprov och slutprov, det ni! Men nu är det avklarat och kan checkas av
på att-göra-listan, skönt! Måste dock läsa på sisådär 150 sidor om ämnet och sånt runtomkring
vid lugna stunder osv men det ska nog lösa sig. Men nae hörrni, ge sömnen en ärlig chans kanske?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: