But dreams can change, visions fall

Vilken dag! Ae, finns inte mycket att säga mer än att man mer eller mindre vaknade febrig
och gått på värktabletter hela dagen.. och då jag väl tar tabletter, då är det för att jag gett upp hoppet
om att genomlida dagen annars, haha. Hursom så kompade jag ut 1h tidigare idag
då jag kände att jag behövde det och styrde då cykeln mot stallet för att ta hand om Vulfa lite.
Och jo.. visst.. kommer upp till en lerig häst som jag får reda på ska gå lektion sisådär 20 min senare
när jag precis börjat. Så nej, stunden i stallet blev inte riktigt som planerat och jag var mest irriterad
då jag inte alls tycker att det är okej att komma upp till en lerig häst dem dagarna man själv inte har.
Men sätter punkt där, nu är det som det är. Avreagerade mig med att gå en sväng i skogen
med Floyd i alla fall och det ångrar jag inte för en sekund då han och naturen bara påverkar positivt!
Nu, är jag dock helt slut så får bli soffläge med nya avsnittet av Revenge och lite så.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: