Raindrops keep falling

Imorse när jag bara var allmänt trött och bara kände alla måsten så kändes det faktiskt inte alls
som om den här dagen skulle kunna bli så bra, men ibland är det bra att ha fel! Eller.. är det väl alltid..
men framförallt idag. Imorse sprang jag alltså runt och städade allt vad jag inte fixade igårkväll,
var ganska så irriterad på hur det såg ut då så i ren ilska över att behöva göra allt själv for jag omkring,
haha! Inte kul egentligen och framförallt inte då, men just nu kan jag bara skratta åt det.

Hursom så är det skönt att kliva innanför dörren såhär när man kommer hem och känna att man,
faktiskt, kan sätta sig och göra absolut ingenting. Och framförallt när man kommer hem helt dygnsur
efter en väldigt blöt - men väldigt bra - ridtur med Vulfa. Men, det var verkligen värt det!
När hästen rent ut sagt flyger fram och då man framförallt i traven känner att man nästan svävar..
då känns det bra! Ett par spetsade öron från hennes sida och en överlycklig hund en bit framför sig
är ju faktiskt bland det finaste här i livet, helt klart. Så att man var blöt och kall och hade både häst,
hund och utrustning att fixa till efteråt gjorde liksom ingenting, i alla fall inte idag. Bästa!
Sen att pappa var snäll och skjutsade hem oss eftersom jag gav Floyd ett bad när hästen var klar
gjorde ju inte saken sämre, då slapp jag ju göra om det nu när jag kom hem (och det slipper jag gärna).

Med andra ord sitter man här och bara njuter efter en varm dusch, i en nystädad lägenhet. Sjukt nice.
Frågan är bara.. vad gör jag nu? Mike sover och likaså Floyd, lägenheten finns det inget mer att göra i
och bloggdesignen strukturerade jag om lite snabbt imorse.. så, nu då?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: