You and I

Man säger ju att livet blir lite vad man gör det till så.. jag har helt enkelt gjort det bästa av dagen
trots att man egentligen inte riktigt vaknade på rätt sida. Huvudvärk är väl inte det roligaste kanske..
men hursom, så blev det en morgonpromenad till affärn med Floyden
för att fixa en riktigt god frukost! Så, när jag kom hem fixade jag helt enkelt till allt och lite till
innan jag väckte M. Behöver väl kanske inte säga att det var uppskattat? För ja självklart var det det!
Och efter en lång frukost osv osv gav man sig så småningom upp mot Vrinnevi,
dock för att gå milen med Floyd.. bara för att. Ibland får jag liksom lite ångest över hur lite tid
jag faktiskt lägger på honom, ja bara på honom alltså. Nog för att han alltid är med mig, men ändå.
Det är sällan vi bara är ute och går utan att vi ska någonstans, eller utan att jag sitter till häst osv,
så idag planerade jag helt enkelt in några timmar för bara honom. 
Och självklart blev det en lång, kravlös skogspromenad längs milsspåret - när vi inte gick in på eh..
typ obefintliga vägar, haha (ja, han fick välja vart vi skulle gå såklart). Tut att man tog på sig bootsen!
 
Påvägen hem sen stannade vi till i stallet för att ta hand om den fina fuxen och sen vi kom hem
har vi liksom inte gjort annat än att gosa i soffan. Och, det fortsätter vi nog med framtill sista rundan
då M ändå jobbar och för att det känns som en bra idé att bara vila upp sig inför jobb imorgon.
 
Bilder från gårdagens skogspromenad,
du är det finaste jag vet!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: