Blame it on the rain

Igår var en fin, ledig dag.. idag har det mest bara varit grått och trist även fast det förvånande nog
var soligt och varmt på lunchen. Och ja, nu är semestern slut för i år.. det kan ju kännas lite surt sådär
men det är så det är, och hösten är ju rätt mysig den med. Minus regn och mörker..
Jaja! Tillbaka i verkligheten och det är väl först nu man känner att alla rutiner man höll så bra på i våras
fallerade lite under semestern där i Juni, sen har man liksom inte tagit tag i saker och ting ordentligt
så.. jag ger mig själv ikväll för att vila upp mig efter en ganska så påfrestande dag,
och sen får det faktiskt vara slut på det här! Jag måste ta tag i styrke- och konditionsträningen igen,
för att inte tala om kosten som är minst sagt bristfällig om jag ska orka jobba och hålla på som jag gör.
Punkt. Så, rosenrot inhandlades idag för att se om det kan hjälpa mig att orka lite, lite mer i alla fall
då energi och ork verkligen ligger på noll. Värt att ge det ett försök i alla fall.
Nu.. sätta på det senaste av The L.A Complex innan jag tar tag i att dammsuga lägenheten.. igen då då.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: