I can see you there in the city light

Okej, lite fixat och jag känner att jag bara måste uppdatera här ännu en gång.. 22:a September,
vilket också betyder Sophies födelsedag. Min fina, saknade kusin skulle alltså ha fyllt hela 30 år idag
om hon fortfarande funnits bland oss.. 11 år går snabbt, och 19 är alldeles för ungt.

Jag minns hur jag, 13 år som jag var när hon gick bort efter en tids sjukdom önskade att det var jag
istället för hon - just för att hon var så mycket mer för världen: glad, positiv och hjälpsam som hon var
mot allt och alla, vår egna sol. Ganska tragiskt egentligen, men det var så jag kände då.
Vemsomhelst, men inte hon var vad jag kände och hon kommer såklart alltid finnas i mina tankar
även om hon inte nämns vid namn lika ofta. Nog för att tiden läker alla sår, men du är förevigt saknad!
Så, Grattis på din dag Sophie - idag sänder vi en extra tanke till dig ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: