Light a way

Slappardag deluxe.. typ, haha. För nej idag har jag mer eller mindre bara legat i sängen/soffan
sen jag kom hem. Men efter en seg, motig, mörk och tråkig dag som dessutom slutade med övertid
kände jag att det faktiskt var okej med en day off. Imorgon däremot bara ska jag upp till stallet
efter att jag slutat! Och då kan vi ju bara hoppas på att det inte blir mer bekymmer med dagar osv nu..
Fixade nämligen med byten av dagar i söndags men uppenbarligen gick det för bra,
ni vet när allt går så bra så man bara väntar på ett missöde.. ja, så blev det. Så min fredag blev lördag
och min söndag måndag då hon tydligen ska gå KM på söndag. Känns väl lite sådär va
med tanke på att jag ska tävla nästa helg och gärna skulle se att hon skulle få ta det lite lugnt i helgen,
men men. Aja, har henne 4 dagar nästa vecka då istället så det känns ju inte helt fel i alla fall.
Nu.. ta efter voffsen och bädda ner sig i sängen? Har en känsla av att lite sömn kan vara välbehövligt.

Kan ju slänga in en tankeställare btw: Life is short. Break the rules, forgive quickly,
kiss slowly, 
love truly, laugh uncontrollably and never regret 
anything that made you smile!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: