A rainbow 'round my heart

Jobbar såklart idag med, dock bara 11-15 vilket gör att jag hinner upp till stallet innan och kolla
lite på fältävlan som äger rum idag i alla fall. Och varje år faller tankarna tillbaka till 2008 då vi startade
efter många om och men, vilket helt var din förtjänst då du byggt upp mitt självförtroende
i hoppningen efter 2,5 års uppehåll. Bästa stjärnan, vad jag saknar dig! Om jag vetat där och då
att du inte skulle finnas med mig bara 1 år senare hade jag nog tagit vara på all tid vi hade tillsammans
på ett helt annat sätt, men det är inget jag kan göra något åt nu. Nu kan jag bara se tillbaka på vår tid
och alla fina minnen med ett leende, för du satte verkligen färg på min värld. Jag älskar dig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: