Say hello to goodbye

Jaha, hemma från stallet efter en blöt och lite småruggig cykeltur hem och redan nu har jag en
sovande hund vid fötterna och en sovande pojkvän på andra sidan soffan.. haha. Ja men så trevligt då,
nu då liksom? Hade det varit ljust ute nu hade jag antagligen tagit på mig träningskläderna
och gett mig ut i spåret men nu är ju allt bara mörker, och jag tycker inte om det. Visst, det är mysigt
men jag blir bara allmänt omotiverad till allt. September.. please take this heart away, typ.
 
Aja, timmarna på jobbet har i alla fall flytit på både idag och igår och jag kände mig nästan duktig
när jag tog tag i kundbeställningshyllorna igår samt forskade i/rättade till saldofel idag. Nästan, alltså.
Nej men ja, dagen har rullat på och avslutades då i stallet: mys med Vulfa
och en pratstund med Lisa är ju aldrig fel! Nu.. gå emot omotivationen och träna lite lätt här hemma?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: