Show me the meaning of being

Och så har man äntligen jobbat klart veckans långa pass! Imorgon är man alltså ledig och så,
dock är det min jobbhelg sen.. men, en ledig fredag är ju rätt nice det med. Framförallt med tanke på
hur underbart bra dem här senaste dagarna flytit på. Haha, nae, usch.
Efter jobbet blev det en tur upp till stallet i alla fall och jag hade faktiskt t.o.m turen att hon var inne
en timme medan jag var där vilket gjorde att jag hann borsta damen litegrann i vilket fall, alltid något!

Och sen jag åkte därifrån har jag bara handlat, hämtat ut paket, dammsugit llte här hemma
samt fått i mig kvällsmat i form av varma mackor. Nu funderar jag på om jag ska ge mig på att börja
med att rensa i klädkammaren eller om jag helt enkelt ska lämna det till imorrn?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: