The biggest challenge in life is to be yourself in a world that's trying to make you like everyone else

Har typ nästan kännt mig som en hemmafru idag.. haha. Styrt och donat hemma hela förmiddagen
för att sen toppa det med att stå i köket bra mycket längre än jag brukar. Men idag gjorde jag mig till
och gjorde eget potatismos med ugnstekt falukorv och sallad till, blev ju bra iaf - och uppskattat.
Brukar ju liksom hålla mig till att göra mat som är snabblagad då jag mer eller mindre alltid är stressad,
eller så kan det ju faktiskt bero på det faktum att jag verkligen ogillar matlagning..
 
Anywaaay.. så kan jag pusta ut nu. Stall avklarat med långborstning och mys, Floyd har fått mat
och dessutom fått vara ute och träna lite (något jag måste ta mig tid till oftare, trots att han är duktig),
resten av kvällen spenderas i soffan med båda grabbarna. Imorgon väntar trots allt jobb!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: