So make me tell you this

Trött! Men, nu är man sen några timmar tillbaka hemma i Sverige igen i alla fall! Kan, minst sagt, 
säga att det var riktigt skönt att krypa ner i sängen mellan pojkarna inatt! Borta bra - men hemma bäst!
 
Dock har veckan i Barcelona, eller ja, Calella, varit extremt avkopplande vilket var vad jag behövde;
få komma bort och varva ner (då det nästintill är omöjligt hemmakring med alla måsten som man har).
Resan levde upp till förväntan med sol, bad, avkoppling och mysiga stunder helt enkelt,
sen att det inte är helt lätt med olika viljor osv.. tja, så är det, det hade jag nog faktiskt räknat med
då alla är så pass olika. Så.. ja.. jag är riktigt nöjd med min sista semestervecka för året åtminstonde!
Bilder och så vidare kommer när jag tar mig tiden till att fixa med dem,
nu ska jag fortsätta med tvättandet och städandet här hemma så kvällen blir fri för qualitytime
med mina fina sen. Det är helt sjukt hur mycket saknad en vecka kan innehålla egentligen, älskar er ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: