When we stand together

Efter en heldags jobb+ personalmöte är man inte direkt pigg men mötet gick iaf rekordsnabbt (2h)
vilket var riktigt skönt då jag hade räknat med att komma hem typ.. nu. Så, tur att det gick snabbare!
I övrigt har det inte hänt alltför mycket idag, dagen har rullat på
trots att jag mer eller mindre inte varit riktigt närvarande. För mycket tankar är inte bra
men lite har man fått släppa på under dagen i alla fall - skönt. Så tack för att du orkar lyssna på allt,
du vet vem du är! Nu.. tänkte jag faktiskt bara slänga in lite bilder sen i måndags innan jag faller ihop..

Btw, så var det ingen bra idé att ge sig på att rida med det vanliga 3-delade så det gör jag inte om
på ett tag kan jag säga, nog för att hon gick helt okej i slutet.. men vägen dit var inte rolig så att säga!
Med andra ord kör vi på det med kopparrullar som hon går bra på hädanefter,
dessutom måste jag göra något åt min rygg.. inte okej när en ond rygg börjar synas på sitsen och så.


Postat av: Amanda

Jag som tyckte hon såg jättefin ut! :) Men det kanske var slutet jag såg dårå?

Svar: Haha, ja antagligen! Naevars hon gick väl helt okej överlag men man får ingen ärlig bjudning med det bettet+ att man får bära hela hästen i handen i princip, ger ju ingen bra känsla direkt ;)
Caroline Djerf

2012-09-21 @ 09:58:52
URL: http://amandajohannas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: