Been there, done that

Så, hemma sen ett bra tag tillbaka och mycket har man hunnit med sen dess. Och att inte stressa
höll man faktiskt! Och idag kan man minst sagt säga att det var en jäkla tur att jag inte hade bråttom,
för damen var riktigt jävlig idag: sprang runt i boxen som en tornado, 
samma sak i en annan box när jag skulle mocka.. gnäggade till kompisarna i hagen tusen ggr om osv.
När hon väl skulle borstas sen var det bara att glömma att kunna ha henne i boxen då hon gick ut
och då inte så som hon brukar, utan helt ut.. så det fick bli gången. Och där ville hon såklart inte stå
så då blev det konstant krafsande, gnäggande och ja jag vet inte allt vad hon höll på med! Men rastlös,
det var hon uppenbarligen. Dock skötte hon sig väldigt bra under promenaden för en gångs skull,
alltid något! Men nej nu ska jag forsätta fixa lite här hemma, några dagsfärska bilder kommer senare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: