Better days

Så, hemma efter ännu en kortdag på jobbet. Idag har jag dock bestämt mig för att ta tag i tvätt,
klädkammare och träning så datorn kommer prioriteras bort resten av dagen. Och resten av veckan..
vill jag inte ens tänka på. Imorgon jobbar jag visserligen bara 06.30-13.00,
varav 3 av dem timmarna kommer bestå av en webbutbildning, så det lär ju inte vara alltför jobbigt.
Men, kl 18.00 ska man infinna sig på jobbet igen för en inventeringskväll.. så det lär liksom bli rätt sent,
att man sen ska jobba 06.30-18.00 på fredag känns väl sådär, och lördagen är jag inte alls taggad på
av just den anledningen. Men nej nu ska vi inte gå händelserna i förväg, det får bära eller brista liksom.

Men morgondagens höjdpunkt kommer i alla fall bli kvalitétstid med Vulfa då jag tänkt ta med Floyd
och cykla ut direkt när jag slutar imorgon, eller ja.. att åka ut timmarna mellan jobb och jobb i alla fall.
Åh, vill ha imorgon vid den här tiden nu! Känns verkligen inte som om det var igår jag var ute..
hursom bjuder jag på lite bilder från i söndags sålänge, för ja självklart blev det endel fotograferande då!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: