Don't expect things to happen, it feels better to be surprised than to be disappointed

Jaha, då var man hemma då. Är egentligen helt slut, men ändå inte.. så vi drar ut på det ett tag till,
typ. Började samma tid som vanligt imorse och körde på bra snabbt med godset så allt skulle vara klart
till dess att jag skulle sätta mig med webbutbildningen, och tack och lov gick allt smidigt idag.
Till och med så pass smidigt att jag faktiskt hann stå i kassan i lite mer än en timme. Hursomhelst,
satte man sig sen med en webbutbildning om säkerhet för barn i bil som var beräknad att ta 3 timmar
på ett ungefär, så där satt man och försökte suga in så mycket information som möjligt för att senare,
efter dem nio kapitlen, göra ett certifieringsprov. Och, jag måste säga att jag är liiite stolt
över mig själv som faktiskt lyckades, jag som har så svårt för prov. Så att.. ja.. nu är jag då certifierad 
inom barnsäkerhet! Se där liksom. Efter att ha slutat därefter blev det lite lunch innan man gav sig iväg
med cykeln ut till Djurön för att pussa på V - som förövrigt nog njöt lika mycket som jag gjorde.
Bästa hon! Och bästa Floyd som sprang på så bra, är ju trots allt en bit. Men nej.. sova lite kanske?
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: