To live without some limits

Och först nu sätter man sig ner för första gången sen man kom hem.. haha. Det första jag gjorde
var att slänga in en maskin tvätt och därefter bytte jag direkt om till träningskläder och körde ett pass,
därefter blev det lite gym också - vilket var fööör länge sen. Å andra sidan har jag kört
rätt mycket styrka här hemma så whatever. Hem, hänga upp tvätten och sen ge sig ut med Floyd
på en längre sväng i skogen och längs grusvägarna, väl hemma blev det en dusch för herrn (ett måste!)
och sen dammsugning (också ett måste just nu..) och ja, nu sitter man här efter många om och men.
Bara att varva ner nu, ge sängen en chans och hoppas på att morgondagens jobbtimmar
flyter på lite bättre än idag. Dagen kan beskrivas med ett ord: däck-kaos! Allt handlar om däck just nu
och det är tamejtusan bortsett från att fylla batterier och göra bromsrör bland det tråkigaste som finns!
Haha nej men bara några veckor kvar, det ska jag nog klara av. Men nu; umgås lite med grabbarna.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: