Just give me a reason

April, äntligen! Och igår var faktiskt första dagen jag fick liiite vårkänslor, all snö och is till trots,
det ni! Och på tal om igår så gick verkligen dagen i ett - började dagen med en pw/ jogging till stallet
för morgonmockning och lite rykt.. men det där med lite rykt blev liksom en långrykt,
plus att man fastnade ute i solen sen med att borsta Floyd - vilket man kan göra timmar i sträck,
det tar liksom aldrig slut haha. Hursom blev det att umgås med Mike samt ge sig på att träna litegrann
innan det var Ingelsta som gällde för att fixa ett nytt täcke till V då det minst sagt var välbehövligt,
och så fick man ju träffa Tess också - en liten bonus sådär! Därefter vidare för att försöka hitta golv/
plattor till balkongen och jodå, det hittade vi tillslut och bra snyggt blev det också kan jag säga!
Att lägga golv var nämligen det första jag gjorde när jag kom hem sen innan jag stressade iväg till stallet
och det är faktiskt precis det jag ska göra nu också, då det är återbesök som gäller för damen idag..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: