No freedom

Så, en kaotisk dag på jobbet och en snabbvisit i stallet avklarat. Skulle gärna varit kvar där
men damen kom precis in från hagen när jag kom upp och var liksom upptagen med att äta och..
nae då är hon ju inte alltid så trevlig haha. Så vi får köra på mys imorgon, fredag
och i helgen istället. För.. redan på måndag är det dags, men det återkommer jag till faktiskt.
 
Efter timmarna på jobbet idag känner jag bara för att stressa av med ett rejält träningspass
som får allt att släppa för ett tag, då jag är ganska säker på att morgondagen också blir rätt körig.
Dock kan man ju hoppas på att man slipper en huvudorder på 51.000 (istället för 20-30.000..),
fööör många kundbeställningar, att springa emellan lager och kassa
och framförallt: att aldrig mer behöva uppleva att varken telefoner, internet eller kortläsare funkar,
haha nae fy! För ja det var precis vad som hände idag då nätet låg nere centralt så att säga
vilket innebar att vi inte kunde använda oss av MekoCaten för att söka upp delar via reg.nummer,
gå in på andra leverantörer, varken ta emot samtal eller ringa samt ta betalt med kort. Lyckat va?
Dock varade kaoset "bara" i 2h men det var fullt tillräckligt kan jag säga. Bättre lycka imorgon alltså.

Postat av: amanda

Hoppas du får lite frihet snart!

Skönt att du delade mina åsikter kring träning innan, har gjort ännu ett inlägg om just träning fast mest medias träningshets, skulle vara intressant att läsa din feedback och dina åsikter på det! :D

2013-04-04 @ 03:44:51
URL: http://itsmenotyou.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: