Weekend warriors

Förstår verkligen inte hur man kan vara såhär grymt omotiverad som jag varit efter jobbet idag men..
ja jag antar att man har sådana dagar ibland. Imorgon kommer jag nog känna mig liiite mer taggad då:

1. Jag bara jobbar mellan 10-15 vilket kommer gå snabbt, förhoppningsvis.
2. Jag äntligen får tid att ta mig ut till Vulfa igen efter att inte ha träffat damen sen i Onsdags. Illa!
3. Mike kommer hem från Göteborg! Normalt sett brukar jag tycka att det är rätt skönt med egentid
och så men med Vulfa en bra bit bort under en jobbhelg.. nej då är det inte alls kul
när man inte känner att man har tid att ta sig ut då man egentligen inte vill något hellre egentligen,
samt kan ta sig tiden utan att få dåligt samvete. Svårt såntdär.. Men, nästa vecka, då tar vi igen det!
 
Nu är det dags för F's sista runda i alla fall, min bästa kille! Tur att jag har honom att mysa med
när man känner sig sådär riktigt.. ja.. jag vet inte vad haha. Cred till honom hursomhelst! Min fina ♥
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: