Stop holding on to what hurts and make room for what feels good

Har varit full rulle idag, men så även en riktigt bra dag! Det kunde man inte tro när man gick upp
och kollade ut genom fönstret direkt: spöregn. Så där och då ändrades dagens planer ganska drastiskt
om man säger så. Min tanke var nämligen att precis som igår cykla ut till Vulfa rätt skapligt
men med tanke på vädret drog jag en chansning och ringde pappa för att se om han kunde skjutsa,
vilket han kunde! Så efter lunch blev det en tur ut & nu kom man nyligen hem efter en bra stund där.

Väl där började jag med att ta ut damen på sin promenad då hon verkade lite otålig, så så fick det bli
och hon skötte sig ju bättre än igår i vilket fall. Då var hon nämligen inte alls med på att lyssna på mig,
vem var väl jag liksom.. haha. Men idag gick det bara bra - framtill att Floyd klantade sig.
Han bestämde sig nämligen för att jaga bort ankorna i dammen. Dååå blev jag arg kan jag säga,
för jag vill inte direkt att han ska vara orsaken till att hon ska lyckas skada sig mitt i läkningsprocessen,
men som tur är hände inget mer än hon snurrade runt mig lite fint när ankorna flög iväg strax intill,
dock känner man sig ju inte speciellt stor när hon blåser upp sig sådär. Hursom, flöt resten på bra sen.
Effektiv har man minst sagt varit i alla fall, passade nämligen på att städa iordning ordentligt i stallet
samt mocka alla boxar när jag ändå var där - och hade tid över trots ryktx2 och en massa mys på det.
Och nu sitter man här i en nystädad lägenhet, med en trött hund tätt intill. Ibland är livet bra fint!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: