Be you, find you, and be happy with that

Idag är man inte alls i form.. eller ja på jobbet var man igång hela hela tiden verkligen men sen
när man kom hem tog det lite stopp. Har dock både plockat här hemma samt tränat dubbla pass
det till trots men.. den där bra känslan har liksom inte varit med mig riktigt.
Men! nu ska jag ut med världens finaste hund, lyssna på bra musik och låta lugnet inta kroppen
för att sedan välkomna morgondagen istället. Japp, det är så jag funkar nuförtiden - och jag gillar't.
Imorgon har jag frisörtid efter jobbet och sen hade jag tänkt svänga förbi stallet och V en sväng
därefter för lite mys, och väl hemma är tanken en skogsrunda med F då han får åka hem med husse
eftersom jag inte hinner hem med honom när jag slutat. Så, nu avslutar vi den här dagen då.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: