Life is to short to spend it at war with yorself

Kände mig bara tvungen att få med den här, mycket tänkvärd. Nu kan jag väl inte påstå att jag nu,
i dagsläget, lägger alltför stor vikt på vad jag känner för mig själv de dåliga dagarna.. but, I've been there.
Hursomhelst så finns det bra mycket bättre saker att fokusera på!

Nu kom jag i alla fall hem från jobbet för inte alls länge sen och ja, idag gick man faktiskt hem direkt,
det händer ju inte alltför ofta, haha. Blir hursom träning tillsammans med M när han kommer hem sen
men dessförinnan tänkte jag inta soffan med det nya avsnittet av Pretty little liars,
fint! Har ju bara jobbat 2 av mina 11 dagar i sträck än hittills så det där med vila kan vara bra, liksom.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: