So far so good

Har varit lite fullt upp ett par dagar, ja. I fredags blev det jobb precis som vanligt och därefter,
efter ett par timmars mellanlandning hemma stod kräftskiva på schemat. Eller snarare en kräftskiva
utan just kräftor.. haha. Var hursomhelst en riktigt bra kväll med ett gäng härliga tjejer!
Igår sen hade jag planerat stall på fm men efter att inte ha varit hemma så speciellt mycket i veckan
kom jag fram till att det där med att städa var ett måste, så.. då fick det bli städ och träning istället.

Vid 12 hade jag nämligen bokat lunchdejt med min syster på Taco bar och därefter shoppades det,
massor, då det blev både en Diesel-parfym, en ny höst/vinterjacka, ett par jeans, en t-shirt, 2 st linnen,
nya underkläder, 1 mascara och 4 till vinglas. Dock betalade jag bara maten+ kanske 150 kr
då resten var presentkort som utnyttjades, inte fel alltså! Sen var tanken att åka upp till stallet då då,
men det hanns helt enkelt inte med då klockan hann bli för mycket..
hej dåligt samvete.. men, jag ska upp dit nu, snart. Kvällen igår avslutades hursomhelst på Butler's
med min fina pojkvän sen, tanken var även bio egentligen men det orkade ingen av oss med.
Anyway, fin helg än sålänge! Nu fixa klart det jag tänkt här hemma, sen stall och i em får vi gäster.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: