Tonight is the night

Kan börja med att säga att jag haft några riktigt bra dagar sen jag senast satt här. Minst sagt,
faktiskt. När vi först skulle åka upp mot Sundbyholm på onsdagkvällen så kändes det lite som om
det skulle kunna bli lite långdraget att vara kvar där till söndag em/kväll
men.. nej, det var det defenitivt inte! När man spenderade dagarna (och kvällarna) med grymma tjejer,
fina hästar och världens bästa hund, ja då flöt dagarna på riktigt bra. Dels för att det fanns att göra,
men också för att man hade riktigt bra resesällskap. Finns egentligen bra mycket mer att säga men..
jag nöjer mig med att säga att jag inte ångrar för en sekund att jag svarade ja på att följa med 
på mina sista semesterdagar! Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller.. imorgon blir det jobb,
men så även stall! För idag kom nämligen Vulfa hem från betet så det är hos henne dagen spenderats
i det stora hela, och nu kom man precis in från en lång kvällspromenad med Floyd. Life is good!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: