Unstoppable

Den här dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt mig.. men bra ändå. Jobbade som vanligt till 15.10
och sen var tanken stall men.. med tanke på störtskur och åska kände jag att jag inte ville åka då, haha.
Så, då var man kvar på jobbet och bara umgicks med lite kollegor för att vänta ut det
men nej det höll ju i sig, såklart. Dock kom Kjellis in som räddaren i nöden och skulle handla lite
så då erbjöd han sig också att skjutsa hem mig och Floyd sen, schysst! Så då planerade jag om lite
och tränade hemma innan det senare blev stall, och här sitter man nu efter en promenad hem därifrån
samt en mysig barbackatur i kvällssolen med finaste hästen. Kände att endast skrittjobb fick räcka idag
då hon fått gå kurs nu i 2 dagar, dock travade vi en sväng på fältet sen och jäklar vad fin hon är!
Så imorgon är tanken att jag ska känna lite mer på henne nu när hon trots allt kännts pigg och fräsch,
kul! Men nä nu får det bli sängen faktiskt så man orkar med morgondagen också..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: