Life is to short to wait

Nahe.. om man skulle ta tag i dagen då och ta en promenad upp mot stallet där veckans enda
dag med Vulfa väntar. Har inte blivit alltför mycket stall i veckan då man varit iväg endel efter jobbet
samt för det mesta fixat hemma. För imorgon får jag nyckeln till min lägenhet förstår ni!
Så ja, det har varit lite mycket senaste veckorna så det känns grymt att kunna börja "på riktigt" nu.

Med andra ord är det tillträdesmöte hos mäklaren imorgon efter några timmars jobb och därefter
blir det IKEA, såklart, samt Mio för att hämta säng. Och har jag tur kanske det beställda soffbordet
hinner komma.. Skulle vara bra i alla fall då tapetsering står på schemat på tisdagen sen..
hursom, blir nog super då allt är klart sen! Svårt att veta i vilken ände man ska börja med allt i bara.
Inflyttning blir det inte riktigt än.. men tids nog så. Men nu.. kvalitétstid med en mycket fin häst!

 

Postat av: Anonym

Hej Gumman!
Kul att du nu får tillträde till din nya lägenhet, är nyfiken på hur den ser ut. Du får som sagt höra av dig när du vill ha min hjälp. Har du kollat något om Söndagen?? Hoppas att vi kan ses något då. Kramar mamma

2013-12-03 @ 16:53:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: