All this way

Gosh, äntligen helg! Med tanke på att jag gått runt och varit genomförkyld med en riktig rethosta
hela veckan har den känts helt oändligt lång och man har om och om igen intalat sig att orka liiite till
trots att man helst av allt bara känt för att gå hem. Framförallt igår när man vid 6.30
visste att man hade sisådär 15 h kvar att jobba.. haha. Men, dem timmarna checkades av dem med
och likaså dem idag, även om dem om möjligt gått ännu mer i slowmotion. Fast så är det ju faktiskt så
att tiden liksom kryper fram när man inte mår helt bra och kollar på klockan allt för ofta, minst sagt.

Hursom.. helg, och den ska jag allt försöka ta till vara på så gott jag kan. För det första ska jag se till
att sova ordentligt då det varit ganska omöjligt med hostan de senaste nätterna vilket resulterat i 4h/natt
vilket inte alls är okej. Sen.. ska jag pyssla om Vulfa så mycket jag bara hinner,
samt se till att Floyd får utlopp för lite energi. I övrigt är tanken att mest bara ta det lugnt, just because.
Imorgon står uppföljning av massagen på schemat hursom så tanken är träning och stall innan dess
men vi får se hur det blir. Nu, ska jag bara se till att fredagsmysa vidare med mina grabbar i vilket fall!

Tur för Floyd att han inte vantrivs på jobbet i alla fall även om det mest blir kontorstid för hans del ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: