Never forget to smile

Sådär då.. då var den här lediga dagen snart slut och jobbhelgen tar snart sin början. Och fullt upp
har man haft, som vanligt när man är ledig. Självförvållat dock, så jag kan ju inte klandra någon annan
direkt om man säger så haha. Hursom blev det stallet i förmiddags precis som planerat
med mys både innan och efter ridning. Dagens pass blev väl en blandning av jogging och bus på fältet
kan man väl säga, helt okej gick det i alla fall! Med tanke på att hon mer eller mindre haft vilovecka
bortsett från någon privatlektion/ sitsträning så hade hon kunnat vara ännu lite stelare, så jag är nöjd
med henne faktiskt. Största problemet var väl att jag själv inte kände att jag orkade riktigt
och det i kombination med tungt och inte helt optimalt underlag var ju inte direkt till min fördel då då.

Hursom, så tyckte jag ändå att det gick helt okej. Formen börjar kännas ganska så bra nu faktiskt
och det är ju den jag lagt mest fokus på - liksom min egen sits, som också börjar bli något bättre nu
efter att ha jobbat upp styrkan något. Vi är på rätt spår, helt enkelt!
Efter stallet har vi fart runt lite hursomhelst, bokat tid bl.a, men till vad håller jag på ett tag till sådär ;)
och sen jag kom hem har jag bara varit ute på en skogspromenad med Floyd samt städat lite och sådär.
Nu hade jag dock tänkt att inta soffläge med redigering av bilderna från tidigare idag. Later!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: