I just need you to follow

Den här dagen blev väl inte riktigt som planerat men den har allt varit helt okej ändå. Började med
att ge sova ut ett försök, vilket gick sådär då va. Tog det dock rätt lugnt ett tag innan jag tog ut Floyd
på hans första runda i form av en tur i skogen och på grusvägarna, vilket uppskattades!
Lite frukost och lättare träning på det innan det blev en promenad till mamma för att lämna herrn där
medan jag drog iväg på massage. Har ju bestämt mig för att ta tag i saker och ting som jag skjutit på..
ja, några år och ryggen är ju ett kapitel för sig så.. man kan väl bara säga att det bara kan bli bättre.
Hursom blev det bara umgänge med mamma och en snabbvisit i stallet därefter
då jag nästintill beordrades att ta det lugnt efter dagens behandling. Men, kan vara bra det med.
Så sen jag kom hem har vi bara lagat mat, umgåtts osv och nu står rensning av bilder på schemat här!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: