Baby, you light my world

Ja ni, som ni märker på bilderna i föregående inlägg så stannade vi alltså hemma, bara vi två,
vi "struntade" alltså i att åka iväg och fira med vänner osv då vi helt enkelt kände för att bara rå om
och fira med varandra. Så, så fick det bli och det är något som är grymt underskattat!
Det är i alla fall vad jag tycker, men så är jag väl inte något större fan av klassiska, stora fester
och fylla heller haha. Det passade mig perfekt att bara laga god mat, umgås och se på bra filmer
med mina båda grabbar helt enkelt, och efter många om och men verkade M uppskatta det han med.
Gilla! Sen finns inget som säger att det kommer bli så varje år, men nu var det bara väldigt passande!

Idag då.. vaknade man i lite panik när man insåg att man hade lyckats sova 2 h längre än planerat
men som sagt så gjorde inte det någonting, för en gångs skull. När jag fixat mig lite smått och bytt om
blev det så småningom en vända upp till stallet, med stopp på macken först för att hämta ut ett paket,
och sen blev det bara en ordentlig mockning och lite fix innan man hämtade in damen
för en borst- och mysstund. Och innan det var dags att bege sig vidare blev det till att lägga på
det nya täcket för att se om det passade så bra som jag trodde, och det gjorde det allt! Fina, fina Vulfa.

Sen.. vidare mot Nadja. Gammeltanten fyller ju nämligen hela 30 år idag så det var ju en självklarhet
att åka ut idag med, såklart! Blev morötter i massa, samt mys och fotografering ute i hennes fina hage
innan Cacke kom och tog in henne i stallet där myset fortsatte, med prat i massor
medan Floyd sprang runt och lekte med Tikka. Och att Nadja bara lyser av glädje och välmående
får mig bara att må så otroligt bra! Finaste lilla hästen, du kunde verkligen inte fått det bättre än såhär ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: