Our version of events

Sådär då, ganska nyligen hemkommen från stallet nu då. Och klockan är liksom inte ens mycket,
hur skönt!? Ja, i veckan har jag alltså bara jobbat mellan 06.30 och 15.30 vilket jag, om jag har tur,
kommer att få göra varannan vecka fr.o.m nu - eller i alla fall ganska snart. 
Och det ser vi verkligen fram emot! Vill bara ha det nya schemat framför mig nu på en gång ungefär,
känns bara helt sjukt bra efter att ha gått minst 10-11 h under varje jobbdag sen i.. vad kan det vara?
April? Borsett från jobbhelgerna då då man bara jobbar mellan 9.15 resp. 11-15, vilket är ganska lagom.

Hursom, kom jag hem precis nyss och hade bara tänkt att dra över lite med dammsugaren innan jag
hade tänkt att köra någon typ av träningspass här hemma, har dock inte bestämt mig för vad än bara..
det återstår att se. Anyyway så är det bästa med att sluta tidigare att jag hinner upp till stallet
och mysa med hästen innan hon går sina lektioner, och ändå ha tid kvar till att göra andra saker efteråt.
Så, nu sätter vi fart! Bara en ynka arbetsdag kvar på den här veckan, sen är det äntligen dags för helg.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: