Rise up & attack the day with enthusiasm

Blev allt några timmar i stallet idag med, dock satt man mer eller mindre på hästryggen typ.. 3/4?
av den tiden då vi var ute i ganska exakt 2,5 timmar haha. Det blev lite av en långritt med andra ord,
men fint var det allt och jag tror nog att både jag och Vulfa njöt ungefär lika mycket!
Lite lagom bra att det bara var några ynka minusgrader idag också, om man jämför med gårdagen
och tidigare dagar. Perfekt, alltså! Så att.. ja, jag är riktigt nöjd med den här dagen såhär långt faktiskt.
Vilket jag inte alls är ensam om.. Floyd ligger nämligen här bredvid, helnöjd över dagens alla rundor!
Joggingtur i skogen imorse, promenad till stallet, promenad i skogen med mamma i sisådär 3 timmar
och sen promenad hem igen.. så nej inte går det någon nöd på den vovven inte. Min finaste ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: