Feeling every heartbeat

Har varit fullt upp idag - och ännu lite mer finns att göra nu. Men, en joggingtur fick bli starten idag
och jag kan väl minst sagt säga att voffsen var helnöjd då han fick springa av sig hur han ville i skogen
samt över fälten, det behövde han! Lite frukost och umgänge med mina båda grabbar på det
innan det var dags att behe sig mot jobbet. Och jag kan väl säga att dem ynka 4 jobbtimmarna gick i..
ja, slooowmotion. Hursom, blev klockan 15 sen trots allt och då fick det bli en promenad upp till stallet
och den fina fuxen, som förövrigt tydligen hade haft kolik.. vilket aldrig är speciellt kul att höra
men hon verkade må skapligt då jag var där i alla fall. Hursomhelst fick det bli lite frisering och mys
innan jag och Floyd traskade hemåt. Ett stopp i affären på det, undanplockning hemma, gymmande,
ännu mer städning på det.. och nu sitter man här.. och ska ta tag i det sista som måste ställas iordning.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: