Wild ones

Blev visst lite av en sovmorgon idag med.. vet inte riktigt varför jag varit så trött de senaste dagarna
då jag dessutom slocknat rätt tidigt? Å andra sidan blev det inte mer än 3-5 h's sömn per natt i veckan
så.. ja, det kanske har sin förklaring ändå. Gått runt och frusit som en tok har man gjort också,
inte ute då man rört på sig, utan inne på jobbet. Men whatever! En ledig helg har man allt nu i alla fall
vilket är riktigt skönt efter en vecka i sträck med jobb. Igår blev det mer eller mindre en heldag i stallet
innehållandes både det vanliga som påspackning, mockning, påfylling av torv, mys med hästen osv,
men så även ett fodervärdsdagbytarmöte och så världens mysigaste skogstur med massa bus på det!

Och idag ska vi allt busa vidare då vi ska ut tillsammans med Hillevi och Pepsi! Tanken var egentligen
att rida ett dressyrpass på fältet idag men sen kom jag på att en till skogsritt inte skulle vara så fel ändå.
Dels för att hon verkligen behöver komma ut, dels för att jag ändå har henne imorgon
och kan ta det där dressyrpasset då och dels för Floyd skull. Han blir trots allt rätt kall om tassarna nu
så att stå stilla/lunka runt på ett fält kanske inte är helt optimalt för honom då. Så, mamma kommer upp
lagom när vi ska rida ut sen och tar med honom på en skogspromenad istället. Perfekt, helt enkelt! :)


Postat av: Maj-Britt

Se till så att mamma klär på sig ordentligt när det är så kallt du också förstås. Kram

Svar: Behöver jag inte mormor, hon klär sig så bra själv :) och dessutom var det inte mer än ca -5 idag, så det var ganska lagom. Kram
Caroline Djerf

2013-01-20 @ 08:52:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: