Center of the universe

Ja ni.. vilken dag! Dem sista timmarna kan bara beskrivas med ett ord - kaos! Det var nämligen så
att allt nät liksom dog lagom till att jag kom tillbaka från lunch = vi kunde inte ringa ut, ingen ringa in,
mekocaten (som vi slår in reg.nummer på för att få fram alla delar) var nere,
internet var dött och lika så kortläsarna. Med andra ord bildades en ganska så lång kö efter ett tag
och där stod vi, utan att kunna göra alltför mycket. Det gick ändå, men det var inte mycket mer än så
kan jag säga. Ae.. men nu har jag semester i tre veckor framåt i alla fall och den är så välbehövlig!

Bytte bara om direkt efter jobbet för att sedan bli upphämtad av min Mike i alla fall. Stan blev det sen;
frisörbesök för honom, och stadspromenad/ miljöträning för min och Floyds del då det var förlängesen
vi jobbade på med det. Det där med att få honom att lyssna på en gång
och inte någon sekund senare är något som tåls att om igen. Han börjar bli lite bekväm farbrorn.. haha..
skämt å sido men jag tycker allt att herrn kan skärpa till sig lite till - även om han är världens bästa.
Och på tal om honom är det dags att gå ut på en sista runda med honom nu faktiskt.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: