'Cause heart never lies

Inte haft någon prioritet på bloggen nej.. har snarare bara blivit jobb och stall senaste dagarna,
jobb för att det är vardag, stall för att "tjäna in" så mycket tid som möjligt eller vad man nu ska säga.
Hursomhelst så står Vulfisen faktiskt kvar på Hageby tills på fredag kväll, 
ändrade planer som vanligt alltså.. men jag klagar då inte! Att jag fick reda på det i samma sekund
som jag packade in sadel och övrig utrustning innan lastning var ju dock lite retligt kanske.. ;)

Igår em var vi nämligen på återbesök på Hästkliniken och därefter var det från början meningen
att Vulfa skulle få flytta hem till Cissi igen då kliniken ändå ligger på vägen. Men, nu blev det inte så
och det betyder ju förstås ännu mer stall för min del. Inte för att jag måste egentligen,
utan för att jag vill! Och idag har vi faktiskt både travat och galopperat för första gången sen i Mars,
det ni! Tanken är alltså att hon ska sättas igång nu.. så får vi helt enkelt se hur hon reagerar på det.
Antingen går det vägen, eller så blir det uppföljning senare. Time will tell.. Är bara att hålla tummarna!

Älskade vän ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: