Let's go

Jaha.. då var det snart dags att åka då. Dagen har mer eller mindre bara ägnats åt städ och tvätt,
så ja roligare har man ju kunnat ha det så att säga. Men, så kommer jag ju hem till en (förhoppningsvis)
lika städad lägenhet när jag kommer hem på söndag. Eller nej förresten det tror jag väl inte..
men jag kan ju alltid hoppas.. haha. Hursomhelst är det meeting i Sundbyholm som gäller till dess,
och Floyd följer självklart med. Vi är liksom.. en paketlösning. Ska bli kul att komma iväg hursomhelst!
Mike jobbar ändå, och Vulfa är på bete till på måndag nu då så timingen blev ju rätt bra
måste jag säga. Men nej, se över packningen en gång till och sen umgås lite med min Mike ett tag :)


Postat av: Emelie

Absolut, fy skam den som ger sig :)

Svar: Precis!
Caroline Djerf

2013-08-01 @ 10:53:13
URL: http://pemme.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: