Turn around

Och så var man inne efter sista rundan.. som inte alls gick att klaga på då det både var vindstilla
och ljummet ute, fint det! Något annat fint var att sitta ute på trottoaren med Johanna i kvällssolen efter
att ha fixat lite på Bjärby tillsammans samt gått en promenad med Sandrina och Xena.

Och dessförinnan jobbade man, som vanligt, då. Dock måste jag säga att dagen rullat på rätt bra idag
då vi satte upp ett högt tempo redan från början för att hinna allt vi planerat att hinna med innan helgen.
Hann även med att göra en skattkarta åt Niclas.. haha. För att göra en lång historia kort
har han i några veckor väntat på en vattenpump till sin motorcykel som var specialbeställd från Italien,
och idag kom den innan han kom tillbaka från turen så då gömde vi den liksom ute i butiken,
satt en lapp på lagerdatorn med texten "Niclas vattenpumpsskattjakt - finns i något lila, stort och runt"
vilket jag tyckte var för lätt egentligen - vem har missat den stora, lila badringen på båtavdelningen,
liksom? Men jag hann inte komma på något bättre mitt i allt annat men uppenbarligen var det inte lätt
som jag tyckte att det var då han gick runt i drygt 30 minuter.. heh. Och ja, viktigt att ha kul på jobbet!

Postat av: Emelie

Ja, verkligen!

2013-07-10 @ 22:39:59
URL: http://pemme.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: