What are you waiting for

Precis kommit in från sista rundan med Floyden. Var tänkt att bara bli en kortare promenad
runt området då jag planerat en längre runda imorgonbitti men nej.. så blir det ju som för det mesta
när man väl kommer ut, man inser hur skönt det blir och går liiite längre än planerat.

Dock njöt herrn fullt ut då det efter regnet är något svalare nu, och då orkar han såklart lite mer
så på hemvägen hittade han en övergiven boll som han ställde sig och stirrade på ett tag innan han
vände blicken mot mig, tillbaka mot bollen och sen mot mig igen som i "snälla matte, lek med mig?!"
haha, och ja självklart blev det några kast då, vem kan säga emot? Nej, precis,
inte jag i alla fall. Hursomhelst tänkte jag slänga in dem sista från Sturkö när jag ändå sitter här.


Sista dagen där nere i Blekinge så hade Mikes mamma planerat att vi skulle åka ut till en grannö
med båt som gick från Tjurkö men väl på bryggan där började hon prata med en guide som då skulle
hålla en guidad tur på Kungsholmen, så då blev det en tur dit istället
trots att det egentligen inte var tillåtet med hund där, men han gjorde ett undantag. Snällt, hursom.
Dock kan jag inte väl inte påstå att jag är särskilt intresserad av historia så jag ägnade väl mig mest åt
att verka intresserad genom att fota, haha. Men fina motiv fanns det ju gott om.. ja ja, here we go:


Floyd tyckte väl, precis som jag, att det blev lite väl långtråkigt efter ett tag, men båt å andra sidan,
det var desto roligare.. och att få bada och leka med pinnar i massor när vi kom hem var inte heller fel:


 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: