When we stand together

Idag har man inte varit mycket för världen inte.. haha nejvars, man har jobbat på som vanligt osv
men sen man kom hem har man inte gjort mer än.. ja, vad egentligen? Sådär är det tyvärr ofta för mig,
om jag inte kör på och gör sisådär tusen saker kan jag fastna vid att göra absolut ingenting
och efteråt kan jag inte direkt minnas vad jag faktiskt gjort heller. Såntdär får mig att få lite panik..

Men, nu ska jag gå med M ner till gymmet i alla fall - styrka it's! Tog mig en vilodag igår då jag ändå
rörde på mig så mycket i övrigt innehållandes både cykeltur till Sidus, 1 h's ridning, cykeltur hem igen,
minigolf ute i Lindö, stallfix på Bjärby, promenad med lite hästar+ hund and so on.
Återhämtning är trots allt viktigt, har jag hört. Men nej nu kör vi så får vi se om jag kan bli lite piggare!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: