Bad for me, good for her

Äntligen lite sommarkänslor igen! Har liksom varit lite låg dem senaste dagarna av någon anledning,
men nu så! Imorse startade man dagen med en promenad i solen med Floyd innan det fick bli frukost
på balkongen och lite läsning därute på det innan det var dags att gå mot jobbet.
Jobbtimmarna sen gick i slowmotion dock.. trots att det bara var jag och Anders och vi hade att göra..
men så kan det va. Direkt därefter blev det stall i alla fall och då Vulfa fick sitt em-hö lagom när vi kom
så gick vi ut på terassen ett tag, jag och Floyd, och då fick han bli av med lite päls minsann.
Förstår verkligen inte hur han kan fälla så mycket! Hursomhelst så var vi däruppe till kvällsfodringen;
pysslade om Vulfa, badade henne, betade ute i solen, red ut på en mysig skrittur, tvättade rent borstar+
ryktlåda.. ja, förberedde så gott jag kunde inför flytten tillbaka till Cissi som sker tisdag eftermiddag.
Dem andra lektionshästarna åker ju dock ut redan imorgon, men för sommarbete då. Med andra ord så
tar jag tillvara på kommande dagar för att lägga så mycket tid på henne som jag bara kan. Bästa hon!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: